Åpent mandag - lørdag 10:00 - 18:00 | Fast frakt 79,- | lynrask levering.

Hjelp

Du vil motta en ordrebekreftelse på e-post, når bestillingen har gått gjennom.
Vi sender bestillingen så fort den er behandlet. Du vil motta en bekreftelse på e-post når varen er sendt.
Du vil motta en e-post med kvittering som inneholder et sporingsnummer, som gjør at du kan holde deg oppdatert på hvor pakken er.
Pakken din havner på nærmeste postkontor og du vil motta hentemelding på SMS og e-post når den er klar til henting.

Vi tilbyr «hent i butikk». Det betyr at du kan hente ordren din gratis i butikken. Du kan ikke hente ut bestillingen din før du har mottatt en bekreftelse på mail at den er ferdig behandlet. Bekreftelsen må vises til personalet i butikken.

Vi kan endre eller fjerne varer fra din ordre om den ikke har rukket å bli sendt fra vårt lager.
Noen av varene våre er bestillingsvarer fra lager. Det vil derfor ta noe lengre tid før vi kan sende varen til deg.
Etter forbrukerkjøpsloven har du full angrerett i 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. Dette inkluderer også salgsvarer. Varen du returnerer skal være i samme stand som du mottok den og skal sendes i sin originale emballasje. Angreretten er ikke gjeldende på varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt.
Du stå for hele returkostnaden selv. Pakken er kjøperens ansvar frem til den har kommet fram til oss, Vi anbefaler derfor å sende pakken med sporing, for å være sikker på at den kommer frem.
For å få byttet til en annen vare kan du returnere varen og få igjen pengene. Etter det kan du legge inn en ny bestilling på varen du ønsker.